Відповідно до чинного: наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360 та Постанови КМУ від 19.03.1994 р. № 172:
Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, що відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.
“Відповідно до ст. 8. Закону України «Про захист прав споживачів»: «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених у разі потреби висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право на свій вибір вимагати від продавця чи виробника:
1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2. вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, із числа наявних у продавця (виробника), товар».
Для повернення лікарського засобу або виробу медичного призначення неналежної якості необхідно надати фіскальний чек та доказ того, що лікарський засіб неякісний - висновок експертизи. Офіційним органом у сфері контролю якості лікарських засобів є Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба).